There you、ll be   Faith Hill


 


你永遠都在   費絲希爾


 


When I think back on these times


當我回想起往日時光 
 
And the dreams we left behind


和那些我們遺落的夢想 
 
I、ll be glad


我總是心存感激 
 
、Cause I was blessed to get, to have you in my life


因為上天保佑我的人生有你為伴

When I look back on these days


當我回首過往歲月

I、ll look and see your face


我會仔細端詳你的樣子  
You were right there for me


你總是在我身邊


*In my dreams


在我夢中

I、ll always see your soul above the sky


我總是看見你的靈魂在雲天之上

In my heart


在我心底

There always be a place for you


總是有個讓你棲息的角落 
For all my life


我這一生
I、ll keep a part of you with me


我將是你的一部分

And everywhere I am


無論我身在何方 
 
There you、ll be


你永遠都在



Well you showed me how it feels


你讓我知道真實的感受 
 
To feel the sky within my reach


讓我伸出手感受那天際 
 
And I always will remember


我會永遠記得

All the strength you gave to me


你賜給我的力量 
 
Your love made me make it through


你的愛帶我度過難關

Oh, I owe so much to you


噢!我欠你實在太多 
 
You were right there for me


你總是在我身旁



、Cause I always saw in you


因為我總是從你身上看見 
 
My light, my strength


我的心靈之光,我的力量 
And I want to thank you now for all the ways


無論如何,我想向你致謝

You were right there for me


你總是在我身旁  
You were right there for me


你總是在我身旁

For always


此生不渝


 


*珍珠港電影主題曲There you ll be*


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    s22125354 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()