Because I love you (因為我愛你) - Shaking Steven




  If I got down on my knees and I pleaded with you


如果我跪下雙膝向你祈求寬恕


If I cross a million oceans just to be with you


如果我橫越億萬個海洋只為與你相守


Would you ever let me down


是否你依然會讓我失望


If I climbed the highest mountain


如果我攀上最高的山峰


just to hold you tight


只為了緊抱著你


If I said that I would love you every single night


如果說每一個孤單的夜,我都深愛著你


Would you ever let me down


是否你依然會讓我失望


Well, I、m sorry if it sounds kind of sad


嗯,抱歉這些話聽起來有點傷感


It、s just that I、m worry, so worry


只因為我很擔心


that you、ll let me down


你會讓我失望


Because I love you


因為我愛你


I love you, love you


我愛你………


So don、t let me down


所以別讓我失望


If I swam the longest river just to call your name


如果我游過最長的河流,只為了呼喚你的名字


If I said the way I feel for you would never change


如果我說對妳的感覺永遠不變


Would you ever fool around


是否你會覺得被愚弄



arrow
arrow
    全站熱搜

    s22125354 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()